Idol?

Vad är grejen? I vad som känns som 100 säsonger har dom kört det där förbannade programmet som ALLTID slutar med att vinnaren är bortglömd nästa dag och tvåan får 15 min i rampljuset. Överallt tjatas det om Idol hit och Idol dit.. Idol-Anna och Idol-Ola och vad dom nu heter. Ok,  det är ganska kul att titta på auditions och garva åt alla miffon som inte kan sjunga. Men förutom det fattar jag verkligen inte vad som är så bra? Låt fjortisarna kolla på det om dom vill, skriv nån notis om det i tidningarna (inte på löpet eller 6 sidor som det är idag, det händer viktigare saker i världen!) Men...

MEN!!!

När Coop Forum har ett stoooort ställ precis innanför dörrarna med en "Idol-shop".. då har det verkligen gått för långt!

Ja jag erkänner:


Jag HATAR Idol!




(och Let's Dance och alla liknande äckliga TV4 program som sänds fredag efter fredag, vad hände med Fångarna på fortet?)

Mitt nya jag!

Efter 22 år tänkte jag att det var dags! För första gången i mitt liv har jag blivit brunett!





(Axel försöker ta min tofs om ni undrar, han är helt besatt av gummiband)

Sitter här...

...med näsan 3cm från skärmen och väntar på att tiden ska gå. Kan inte ha glasögonen på mig eftersom metall och hårfärg inte tycker om varandra särskilt mycket!

Då undrar ni säkert vilken färg...

...det får ni se när det blir klart!

Ensam hemma

Johan är på konsert med sina systrar ikväll.

Vad gör jag?

Jo jag har just kollat på två gamla Grey's Anatomy avsnitt och ska försöka skriva på min uppsats om "Autonomi hos strokepatienter"...

...jättekul!

Nja.. hade ju varit bättre om han som jag ska skriva den med faktiskt orkade anstränga sig men det verkar inte som det kommer hända!

Tur att den här kursen snart är över!

Rolig reklam

Har en ny favoritreklam, kunde inte hitta den svenska versionen så det fick bli en tysk (har dessutom en bonus i form av knäckebröd) Kolla här...


Blääää

Det gick ju som väntat! Bara att plugga till omprovet!

Då var det dags...

...första tentan imorn kl 9.00. Vettefan hur det kommer gå, har pluggat konstant i en vecka men det känns inte tillräckligt. Är så himla mycke litteratur att läsa och jag har varit lite lat inför seminarierna och inte läst på ordentligt.

Det får gå som det går.

I värsta fall har jag 5 ggr till på mig.

Konstaterat

Att inte äta middag på två dar och endast äta lite lasagne till lunch den ena dagen och sen inte äta förrän kl 16 den andra dagen va rätt korkat! Jag mår inte bra just nu!

RSS 2.0