Kräftmys med mamma

Hade tänkt spendera fredagskvällen i min ensamhet med att städa och diska. Johan jobbar kväll, skulle sluta 21 men måste jobba över till 02.. inte alltför skoj! Hade precis klämt i mig en tallrik fullkornsmakaroner med köttbullar och skulle precis ta tag i diskandet när mamsen ringde och undrade om jag ville ha kräftor. Några brukar man ju alltid få ner (brukar citera min käre far som beskriver kräftor som "en långsam svältdöd") så hon kom över med en hink och en låda vitt vin. Så efter några timmars mys sitter jag nu här alldeles snurrig och funderar på om jag ska försöka ge mig på disken ändå. Måste iaf dricka vatten, imorn är det ju kräftskiva på Muskö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0