Duktig Emma

Har dom senaste två dagarna renskrivit mina anteckningar från föreläsningarna direkt när jag kommit hem! Tänkte försöka ha lite framförhållning den här gången så jag slipper sitta och stressa som en galning sista veckan innan tentan. Dock har mina böcker inte dykt upp än, hoppas dom kommer imorn så jag kan börja sammanfatta dom också.

Omtenta på fredag, va på håret att jag inte fick göra den eftersom klantiga jag inte fattat att man måste anmäla sig hela två veckor innan! Men eftersom kursledaren är så snäll får jag skriva ändå. Så nu är det bara att börja råplugga dom sista dagarna.. =S

Fick iaf G på uppsatsen och väntar på resultat från psykologitentan. Så om allt går vägen på fredag är jag klar me den där j-la kursen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0