Försovd

Lyckades vakna halv 11 idag när jag börjar 9. Vilket betyder att jag borde gått upp kl 7 och tagit tåget kl 8. Dåligt av mig, men det har sina orsaker. I fredags måste jag ha sträckt en muskel mellan revbenen för jag fick så sjukt ont när jag låg i vissa positioner eller andades djupt. Sov jättedåligt hela natten och fick bara typ en timmes bra sömn när Johan hade gått upp så att jag kunde vrida runt fritt (misstolka mig rätt älskling det var inte så att jag inte ville ha dig där!). I söndags sov jag mellan 8 och 13 eftersom vi va ute hela natten. Alltså måste jag ha fått max 6-7 timmars ordentlig sömn på hela helgen. Men nu är jag utvilad igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0