Fullbokat

Igår va vi på dop, Johans morfars födelsedagsmiddag och hos Malin och drack öl. Fullbokat med andra ord!

Började dagen i Ösmo kyrka med lilla Felix dop. Nu är jag absolut inte något fan av kyrkan så själva gudstjänsten va ju ingen höjdare. Men det där lilla charmtrollet är verkligen världens sötaste så det gjorde det hela värt det. Efter dopet och fikat bar det av till Stenhamra och Johans morföräldrar för middag och ännu mer tårta. Har fått avsmak av tårta sen förra helgens födelsedagsfirande hos Nina, inget fel på tårtan med alldeles för mycket bål och vin. Men tårta kan jag klara mig utan, hellre det än att inte kunna dricka vin! Framåt 22 åkte vi hem och lämnade bilen och åkte till Malin och Mattias i Solna. Upptäckte till min stora fasa att Danne prata skånska och att han dessutom hade druckit på TOK för mycket, alltid lika kul att komma dit som nykter! Efter frukost på donken kom vi hem kl 8 imorse och har spenderat dagen bakis i soffan med film och pizza. (jag vet fy på mig!)





Charmtrollet Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0