Happy birthday to me!

Då var man 22 då!

Känns bra faktiskt. Började dagen med att läsa fel på schemat och därför droppa in på seminariet EN HEL TIMME försenad! Men eftersom min gruppledare är så otroligt snäll så behöver jag inte göra om seminariet! Fick min första present för dagen av Sharon, ett kort och en ask Aladdin-hjärtan. Var inte alls beredd på det, jättegulligt av henne! Vi har ju ändå bara känt varandra i typ två veckor.

Ikväll blir det mongolisk bbq med älsklingen och imorn kommer mamma, brorsan, pappa, pappas fru och hennes barn på middag. Ska laga kycklinggryta med svamp och köpa en tårta. Har inte vant mig vid att fixa själv inför födelsedagen, känner mig så vuxen. Är ju van att få allt serverat av päronen.

Upptäckte nyss att Konsumbloggen fyller år idag också, lite roligt eftersom jag är en flitig läsare. För er som inte vet vem/vad jag snackar om så är det http://konsumbloggen.com jag menar. Så grattis Konsumbloggen, hoppas du får en lika bra födelsedag som jag är säker på att jag kommer få!

Snart kommer älsklingen hem och då ska vi börja fira, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0